Levelek egy képzeletbeli medvéhez. -1.nap-

Szia mackó!

Mostanában úgy eltűntél… Az egész házat kiforgattam miattad, de semmi. Egyedül a “tescós” angry birds figuráimat találtam az ágyneműs doboz alján.
Hol vagy kedves medvém? Régebben együtt aludtunk, néha még együtt is ébredtünk. Megnyugvást jelentett oda bújni hozzád, egy-egy szörnyű napon.
Eleinte a párnáim mögül kukucskáltál rám, és figyelted, hogyan mozgok a nagyvilágban.
Láttad az esetlen, vicces lányt, ahogyan kávét főz, ebédet készít, öltözködik. Mindenről pontos tudomásod volt, onnan a csíkos párnák rejtett rendszeréből.
Manapság, ha oda nézek az ágyamra, nincs ott semmi. (a párnákon kívül) Semmi.
Amikor fáradtan haza érek… Semmi sem fogad. Nincsenek a “gyerekkori” közös képek a falon, nem érzem a friss illatodat. Levettem a képeket mackó, mert fájna… Mindennap egyre jobban fájna, hogy bár ugyan kereslek, de nem talállak. Volt olyan, hogy az első pillanata az volt a haza érkezésemnek, hogy megcsapott az a jellegzetes medve illat… frissen mosott Silan. 4373_728
Biztosan vissza költöztél egy anya medvéhez. Akivel sokkal jobb minden. Aki nem szid le ha elkéstél. Akivel nem kell veszekedni azon, hogyha össze barátkoztál egy másik plüssel.
Jók ezek az anya medvék. Én nem vagyok az.
Én megörököltelek téged valahonnan, valamiféle koszos macskás lánytól. Vigyáztam rád, féltettelek. Ha nagy ritkán túl szorosan öleltelek az csak azért volt, mert annyira féltem, hogy egy nap nem foglak megtalálni. Hát… így is történt.
Kedves mackó, ha most olvasod ezeket a sorokat, abban a képzeletbeli világban, ahol gyerekjátékok ezrei bújnak el a gazdájuktól, kérlek adj élet jelet magadról.
Jobban fogok vigyázni rád. Ha szeretnél haza menni az anya medvéhez menj… nem fogok érte megharagudni.
De gyere vissza…jó?!
Írnék neked többször is. Talán hamarabb előkerülsz.

Üdv,

L.Á.

A kép forrása:  Pinterest.

Vélemény, hozzászólás?

