Hétfő, az én napom… 

A mai szettemet megihlette a csíkos mintázat és a maxi szoknya.


Alapvetően a letisztult darabokat kedvelem, ritkán hordok túlzottan színes dolgokat. Reggel borongósan indult a nap, ezért is gondoltam, hogy belecsempészek egy vidámabb színt és formát a szettembe, hátha attól kisüt a nap. 🙂

Ez lett a csíkos kardigán! Szeretem. 🙂
Amikor Izraelben voltam megfigyeltem, hogy az ottani ortodox nők is preferálják a csíkos mintát. Lépten-nyomon megjelent a csíkozás valamilyen formában. Szóval ezt az örök divat csíkos kardigánt ma egy sötétkék maxi szoknyával kombináltam, ami pedig örök klasszikusa a cniut-nak.
Így indultam el.
És ki is sütött a nap. 🙂


Szemüveg: MarcbyMarcJacobs
Ing: Látomás
Kardigán H&M
Szoknya: New Yorker
Gyűrű: Calvin Klein
Papucs: Marks and Spencer

Vélemény, hozzászólás?

