Nyáresti séta – velem

11750686_1030229446995898_3950536491224470245_nsTöbben írták nekem, hogy esetleg adjak tanácsot is a mindennapi öltözködésben, vajon mik azok a darabok, amiket könnyedén lehet beszerezni és viselni, vagy mi az, amiket én viselek.
Honnan szerzem be ezeket a ruhákat, és mit mivel párosítok.

Hasonló külföldi honlapokon ez egyáltalán nem szokatlan, sőt az lenne a furcsa ha a bloggerek nem adnák az arcukat a saját cikkeikhez vagy az általuk szépnek tartott ruhaösszeállításhoz.

Ám mindenek előtt, mit érdemes rólam tudni?

László Ágnes vagyok, jelenleg az Országos Rabbiképző Egyetem, judaisztika szakos végzős hallgatója. Előtte a Károli Gáspár Egyetem padjait koptattam magyar szakon, és mindeközben stylist végzettséget szereztem. Gyakorlati tapasztalataimat Kocsár Valéria divatszalonjában illetve az Estée Lauder-nél szereztem és kamatoztattam is egyben.

A mai napon egy könnyed, nyári sétálós szettet hoztam nektek egy hűvös augusztusi Budapestről.
Fogadjátok szeretettel!

IMG_1389IMG_1387FullSizeRender(8)

 

FullSizeRender(6)

Napszemüveg: Izraelből 🙂
Mintás felső: H&M
Farmerkabát: Mango
Óra: Daniel Wellington
Szoknya: Stradivarius
Táska: Látomás
Cipő: Bershka
Make up: me 🙂

Vélemény, hozzászólás?

